Oplever du problemer på Milla Billa?
Tøv endeligt ikke med at kontakte mig på milla@millabilla.dk. Nogle gange opstår der små problemer på sider og produkter, og det er ikke alt, jeg er opmærksom på eller får at vide igennem systemet. Derfor: Hvis du oplever fejl eller oplever noget mærkeligt, er det en kæmpe hjælp for mig, hvis du giver mig besked 🤗
Problemer med at downloade opskrift
Bruger du Gmail, kan du opleve problemer med at downloade dine købte hækleopskrifter på computer. Google har nogle gode sikkerheds-systemer, som indimellem er lidt for gode. Der er ikke problemer med opskriften, men der er nogle ting, du kan gøre, for at få adgang til din opskrift:
- Hvis du har oprettet en konto eller var logget ind på en eksisterende konto, da du købte opskriften, kan du altid tilgå opskriften under “Downloads”.
- Åben din opskrift på din mobiltelefon i enten en browser eller i gmail-app’en. Her kan du videresende den til f.eks. din egen messenger (søg på dit eget navn i messenger), åbne facebook og kopiere linket ind i en browser (ikke klikke) og derefter downloade.
- Åben din mail i en app eller mailklient, som ikke er gmail.
- Videresend din mail til en e-mail, som ikke er gmail.
Jeg har indtil nu kun oplevet problemer med gmail på computer.
Problemer med at logge ud af din Milla Billa-konto
Har du problemer med at logge ud af din konto på Milla Billa, kan du gøre følgende:
- Brug det link til at logge ud, der ligger nede i menuen, og ikke det der står ud for dit konto-navn
- Opdatér dit password